31/10/06

Ο δεκάλογος της επιτυχίας

1. Δεν τρώω στο δρόμο – δεν τρώω junk food
2. Μαγειρεύω κάθε μέρα και τρώω σπίτι. Αν δεν είναι εφικτό, προσπαθώ να τρώω καθιστή και όχι στα όρθια και στα γρήγορα.
3. Πάω γυμναστήριο τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα
4. Προτιμώ τις σκάλες από το ασανσέρ και περπατώ όσο πιο πολύ μπορώ
5. Ξεκινάω τη μέρα μου με ένα καλό πρωινό και καπνίζω μετά με τον καφέ.
6. Στο γραφείο αποφεύγω junk food και προτιμώ φρούτο, ή γιαούρτι ή τοστ από το σπίτι.
7. Σημειώνω κάθε μέρα τι τρώω και τι άσκηση κάνω και γράφω στο blog την εξέλιξή μου, τη διάθεσή μου, και οτιδήποτε με βοηθάει όπως tips, σημειώσεις, κλπ.
8. Κλείνω τη μέρα σταματώντας να τρώω μετά τις 21.00 το βράδυ και αφού πλύνω δόντια δε καπνίζω άλλο ενώ εξαφανίζω το τασάκι
9. Όταν με πιάνει κρίση για φαγητό, ποτό, γλυκό, ματαιότητας, ανασφάλειας, ηττοπάθειας, κλπ. χαλαρώνω, ηρεμώ, το σκέφτομαι λιγάκι σφαιρικά και θυμάμαι τα υπέροχα ρούχα μου που δε μου χωράνε και πόσο καλύτερα νιώθω όταν φροντίζω και προσέχω τον εαυτό μου.
10. Απώτερος σκοπός του όλου εγχειρήματος είναι να νιώσω πάλι καλά και να διατηρήσω μιας ανάλογης στάσης ζωή. Μου αξίζει μιας καλύτερης ποιότητας ζωή και μπορώ να τη κάνω πραγματικότητα. Είναι καιρός να αρχίσω να κανακεύω τον εαυτό μου και να του κάνω δώρα.

Let’s do it!

Ετικέτες