6/11/06

Εβδομάδα #1

Η πρώτη δύσκολη ολοκληρώθηκε. Η ζυγαριά έδειξε απώλεια 1,1 κιλό. Αρχίζω να βρίσκω το ρυθμό μου και αυτό μου αρέσει. Ξέφυγα το σάββατο, αλλά το είχα υπολογίσει, καθώς παντρεύτηκε ένας φίλος και στο τραπέζι έφαγα και ήπια. Θα μπορούσα να ήμουν πιο συγκρατημένη και να μη πιω ένα κιλό κρασί, αλλά ας πούμε ότι αφού δεν ήπια δύο, είναι κι αυτό μια μικρή νίκη.

Επίσης, την Παρασκευή βγήκα και ήπια μόνο 1 π. κρασί και 1 ποτό, μοιρασμένο σε δύο μαγαζιά. Αυτό μπορώ να πω ότι είναι μεγάλη νίκη, καθώς μια συνηθισμένη Παρασκευή θα έπινα τουλάχιστον 5 - 6 ποτά.

Αισθάνομαι καλά, δεν έχω κανένα πρόβλημα με την όρεξη ή με λιγούρες, έτσι κι αλλιώς μου αρέσει το φαγητό που τρώω στο σπίτι και δε μου λείπει κάτι. Το νέο πρόγραμμα έχει ενσωματωθεί στο καθημερινό μου πρόγραμμα και αν και είναι λίγο δύσκολη εποχή με αυξημένες υποχρεώσεις, νομίζω ότι θα τα καταφέρω.

Επόμενος στόχος: Να συνεχίσω το ίδιο καλά και τη δεύτερη εβδομάδα.

Ετικέτες