28/11/06

Εβδομάδα #4

Ολοκληρώθηκε ο πρώτος και ο πιο δύσκολος μήνας της δίαιτας. Μετράω σχεδόν μείον 5 κιλά, αισθάνομαι περίφημα και νομίζω ότι έχω διανύσει το 1/3 της πρώτης φάσης της προσπάθειάς μου.

Το παράδοξο με τις δίαιτες είναι ότι στην αρχή φαίνονται όλα τόσο δύσκολα, τόσο βουνό, που σκέφτεσαι ότι αποκλείεται να τα καταφέρω. Ωστόσο, γνωρίζοντας ακριβώς ποιος είναι ο στόχος και με ποιο τρόπο γίνεται επιτεύξιμος, με λίγα λόγια γνωρίζοντας το μεγάλο "γιατί κάνω δίαιτα", με λίγη βοήθεια από κάποιον ειδικό και την υποστήριξη του κοντινού περιβάλλοντος, γίνεται πολύ καλή δουλειά.

Το όλο θέμα είναι ο ρυθμός. Στην αρχή φαίνεται δύσκολο γιατί ο οργανισμός έχει συνηθίσει αλλιώς και ξαφνικά καλείται να αλλάξει άρδην ορισμένες βασικές συνήθειες. Όμως με τον καιρό, οι αλλαγές αυτές ενσωματώνονται στη καθημερινότητα και δεν αποτελούν πλέον πρόβλημα, αντίθετα γίνονται η βάση πάνω στην οποία συνεχίζει η όλη προσπάθεια.

Με ρωτούσε χτες η διαιτολόγος μου τι φαγητό μου έχει λείψει. Προσπαθούσα να σκεφτώ, αλλά δεν μου έχει λείψει κάτι. Εκτός βέβαια, από τα γλυκά και το αλκοόλ, από τα οποία εν γνώσει μου θέλω να απομακρυνθώ για λίγο για λόγους αποτοξίνωσης. Εξάλλου, η σοκολάτα είναι βασικό συστατικό της διατροφής μου ακόμα και τώρα που κάνω αυτή τη προσπάθεια. Σίγουρα δε μου έχει λείψει το junk food, εκτός από τις τυρόπιτες τις οποίες ξέροντας τι βόμβες λιπών είναι τις έχω σιχαθεί και τις έχω αντικαταστήσει με ανθότυρο με φρυγανιές. Έτσι κι αλλιώς, το τυρί είναι που λατρεύω. Οπότε κι εδώ δεν έχω πρόβλημα.

Το μόνο που θέλω να βελτιώσω είναι η συχνότητα της άσκησης. Λόγω δουλειάς και διαβάσματος δεν έχω καταφέρει να πηγαίνω πάνω από 1 με 2 φορές την εβδομάδα. Αλλά κι αυτό γίνεται, μπορεί όχι τώρα, ίσως σε λίγο καιρό. Η προπόνηση είναι εκεί και δεν υπάρχει κανένας λόγος να αγχώνομαι για αυτό, κυρίως αφού γενικά υπάρχει κίνηση στη ζωή μου, με το περπάτημα και τις σκάλες που ανεβαίνω.

Πλέον, όσο αφορά τη δίαιτα χαίρομαι το κορμί μου που συρικώνεται μέρα με τη μέρα, απολαμβάνω την ελαφρότητά μου και το φάρδος των μέχρι τώρα στενών ρούχων. Υπάρχουν ακόμα ρούχα στη ντουλάπα μου που δε μου χωράνε, αλλά ο αριθμός τους συνεχώς μειώνεται.

Καλή μου συνέχεια, λοιπόν. Έχω υποσχθεί στον εαυτό μου ένα φορητό mp3 player όταν χάσω τα επόμενα 5 κιλά.

Ετικέτες