28/12/06

Εβδομάδα #8

Κλείσανε δύο μήνες. Νιώθω υπέροχα, μέρα με τη μέρα και πιο ελαφριά, άσχετα από τις ατασθαλίες των γιορτών. Τα Χριστούγεννα πέρασα πολύ καλά, έφαγα απ’ όλα, ήπια και χόρεψα, και το ευχαριστήθηκα. Η ζυγαριά είναι καλή μαζί μου, δείχνοντας μείον. Τα ρούχα μου είναι ακόμα πιο καλά μαζί μου, καθώς όχι μόνο μου χωράνε αρκετά από αυτά πλέον, αλλά με κολακεύουν, επίσης.

Νιώθω ότι έχω φτάσει στην μέση της πρώτης φάσης. Έχω χάσει τα μισά σχεδόν κιλά από αυτά που θέλω να χάσω και προχωρώ ακάθεκτη. Χαίρομαι που και μέσα στις γιορτές μπορώ να αισθάνομαι καλά και μέχρι στιγμής δεν αισθάνομαι καθόλου περιορισμένη. Εξάλλου, το έχω σκεφτεί σαν μια ανάπαυλα και ότι θα φάω ότι θέλω, αλλά με κάποιο μέτρο.

Καλή πρωτοχρονιά σε όλο το κόσμο, ας έρθουν οι ξεχασμένες από καιρό ευχές να μας βρουν όλους, ας μας γεμίσει ο έρωτας φως και ας γλυκάνει τη ζωή μας η αγάπη!

Ετικέτες

3 Σχόλια:

Blogger gnostos.agnostos said...

Χεχε :) Έχει πλάκα το blog σου! Από σήμερα θα παρακολουθώ τακτικά τη πρόοδο σου ! Καλή συνέχεια !

http://www.agnostos.blogspot.com

28/12/06 18:27  
Blogger Αρί-μαρί said...

Μόλις πριν απο λίγο ανακάλυψα το μπλογκ σου...
Τι να πω?
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για τις προσπάθειές σου και εύχομαι να φτάσεις εως το σημείο που θέλεις και να μείνεις εκεί!
Χρόνια πολλά και καλά να περνάς!

30/12/06 19:08  
Blogger edieting said...

gnostos.agnostos Ευχαριστώ για το μηνυμα σου. Καλή χρονιά!

asimenia... σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Να είσαι καλά και να έχεις μια καλή χρονιά! :)

3/1/07 13:31  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home