4/1/07

Εβδομάδα #9

Πέρασαν οι γιορτές, επιστροφή στην ίδια ρουτίνα, πάνε τα γλέντια, οι χριστουγεννιάτικοι έρωτες και η προσμονή ενός ακόμα ξενυχτιού, συνοδεία άφθονου αλκοόλ και χορού. :(

Για τρεις μέρες ξεσάλωσα κυριολεκτικά, πίνοντας κυρίως πολύ και τρώγοντας από ότι σερβιριζόταν στο τραπέζι. Αν και δε ξέφυγα υπερβολικά στις ποσότητες του φαγητού και των γλυκών, έχασα εντελώς τον έλεγχο στο αλκοόλ και για να είμαι ειλικρινής το ευχαριστήθηκα. Αμέσως, η μπυροκοιλιά έκανε την εμφάνισή της, και έχω σκοπό να την κατατροπώσω με την επιστροφή στις καλές διατροφικές συνήθειες των προηγούμενων δύο μηνών, με την κίνηση και την γυμναστική.

Η ζυγαριά εξακολουθεί να είναι καλή μαζί μου, δείχνοντας ότι πήρα λιγότερο από 1 κιλό τις μέρες του ξεσαλώματος, και έτσι δεν έχω απογοητευτεί. Δεύτερη μέρα σήμερα που ξαναγύρισα στις διαιτητικές μου συνήθειες, και αισθάνομαι αρκετά καλά. Στόχος μου είναι να έχω χάσει το κιλό των γιορτών μέχρι την άλλη εβδομάδα που θα πάω στη διαιτολόγο μου μετά από τρεις εβδομάδες.

Η ζυγαριά τώρα δείχνει 66,9. Όταν δείξει κάτω από 65 έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου ένα mp3 player. Πιστεύω ότι θα τριγυρνώ στον δρόμο με το αυτό γύρω στα μέσα του Ιανουαρίου!

Ετικέτες